Prin aceste obiective avem în vedere:
1. perfecţionarea activităţii personalului din sistemul administraţiei publice, prin crearea posibilitatilor de utilizare a unei baze de date coerente cuprinzând informaţia necesară în sistem;
2 creşterea gradului de pregătire a personalului, prin intermediul funcţiilor de (auto) instruire ale sistemului;
3 creşterea calităţii serviciilor (operativitate, consistenţă, completitudine, transparenta) pentru partenerii sociali ai administraţiei publice;
4 creşterea capacităţii manageriale a functionarilor publici;
5 identificarea si crearea conditiilor, in vederea integrării în mecanismele administrative europene;
6 imbunatatirea modului de aplicare sistemelor de gestiune a informaţiilor şi datelor financiare şi de gestionare a fondurilor la nivelul administratiei publice locale;
7 facilitarea accesului cetatenilor la informatii privind desfasurarea activitatilor din cadrul serviciilor oferite de administratia publica locala;
Fondul de modernizare pentru dezvoltarea administratiei la nivel local
METODE ŞI TEHNOLOGII NOI IN ADMINISTRAŢIA PUBLICĂ - PRIMĂRIA DRĂGOEŞTI – JUDEŢUL VÂLCEA
Obiectivul general:
Dezvoltarea capacităţilor administraţiei publice locale astfel încât aceasta să se poată adapta la realităţile economice şi sociale actuale şi la procesul de aderare la Uniunea Europeană.